Wij komen, een ganzenkoppel

Hallo

Ik kom samen met mijn partner Konni uit Balen Belgie
Ik heb de naam Saar gekregen

Wij zijn krulganzen, ik, dubbelkrul en het mannetje , enkelkrul.

Wij hebben  een heel mooi houten ganzenhok, alles  stond al klaar.

Ook een badje hebben wij, in de vorm van een schelpenzandbak.
Beetje veren wassen moet wel zijn.
Wij blijven tot nu toe meer op de zandplaats, in de wei zijn wij nog niet geweest.
Zal wel even wennen zijn. Heb gehoord , dat Teddy nochal eens beweging in de beestenboel brengt.

Samen met de honden zijn we zeker goed voor de bewaking. Maar wees niet bang tot nu toe lopen we weg voor mensen. We vallen zeker niet aan..

Gak Gak groetjes

van

Saar